Min fredag den trettonde.



Fredagen den trettonde - Lucia.
Klockan 07.00 imorse virade jag om mig täcket och smög ut till tvn för att kolla luciafirandet på svt2. Käkade frulle och bara mös fram till åtta. Drog på mig kläder och slirade in till vimarskolans för att se deras luciafirande. Så sjukt himla mysigt! Jag bara älskar detta!!! Efter det har jag haft ångest över att jag inte hittar den perfekta klänningen. Tänkt över om jag kanske ska börja mitt liv som glasögonorm. Kört ett magpass på gymmet med saris efter en veckas uppehåll. Tänkt över mina vanor med bröd, lussekatter, pepparkakor och sockerkaka till frukost.. Och avslutat dagen med härlig julstämning på årets julbord i Mossebo! Hur härlig dag då? Imorgon ska jag göra precis likadant, men kör på julkalendern istället för lucia. Lööööööve it

Dessutom har jag planer att smida, cv att skicka, nyår att planera & julklappar att slå in. Godnatt mina fina.

Fredagen den trettonde är inte alls någon otursdag. Jag ska börja kalla den för min turdag! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0