älgsafari i smålandsskogarna.

Idag har jag hunnit med en hel del. började dagen med en sväng på alv och kollade på pippi med mammas dagisbarn, passade också på att byta storlekar på arbetskläderna vi ska ha på nya restaurangen, stadsmästargården som den så vackert ska heta. Fortsatte dagen med lite stek på balkongen innan mamma plcokade upp mig för en tripp till västervik. Shopping stod på schemat och jag fick med två par byxor hem, riktigt riktigt välbehövligt! kom hem runt 18.00 & drog mig direkt til parken för att åka buss ut till virum där älgen harald väntade så fint på alla gottigheter vi hade med oss. supermysig dag med mamma, och ett härligt avslut med alvfamiljen i älgparken! imorgon är det visning av emil som gäller. so exiting!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0