Ta det med en nypa salt.

Min blogg som ni märker är väldigt osammanhängande, personlig, töntig, rolig, ingående och ganska platt egentligen.

Idag diskuterade jag och två av mina vänner detta. Då den ena av dessa är näst intill journalist, skriver mycket texter & är petig(duktig) inom ämnet i och med att hon jobbat med just detta. Hon tyckte det var tråkigt att läsa bloggar som egentligen inte handlar om någonting, då jag tycker det är skitkul att läsa om andras liv, händelser, resor, kärlek, hat och allt vad det kan innebära. jag är mer för det slarviga, som inte märker(bryr mig) eller ens ser vissa grejer som Therese kan störa ihjäl sig på i en artikel eller en text.

Vi är helt tvärt om när det gäller att organisera, planera & kontrollera. Jag är kaos och hon är ordning. Även om hon tycker att det är kaos i hennes planering är det ingenting emot vad det är i min just då. Och det är därför vi kompletterar varandra så bra! 

Vet inte alls vart jag ville komma med det här inlägget, men det vet jag inte i något av inläggen. Men tack för att just DU läser min blogg. Du motiverar mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0