Inte alls bitter.

Var på gymmet, några timmar senare än vanligt. Fasade för att just de ställena jag planerat vara på idag var upptagna. Såklart var fallet så. Jag ställde mig på gåbandet 20min pw, ingen flyttade på sig. Vätskepaus för att dra ut på tiden. Efter det var det fortfarande upptaget, tjejer som står och flummar....folk som ligger ner och vilar mellan intervallerna för att dem inte pallar, eller kollar sig i spegeln för att fixa håret eller för att se så sminket inte förstörs av svetten. Vafan?! Hur egotrippade kan folk vara? Och just idag hade jag bara inte lust att försöka komma på en bra lösning till mitt eget träningspass. 

Men en chans till...Hoppade på stepmaskinen 10min för att vänta in någon av dem.... Men icke! Så nu är jag hemma & kommer aldrig mer åka till gymmet efter 14 en vardag. #jävligtbittertjej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0