Greece.

 
 
halloj! skön dag, jobb 12.30-18, och veckan bara fortsätter på samma sätt. imorgon 06.30-12, hur skönt? Körde ifdag 40min mage och 10min pw+10min löp. igår hade jag sjukaste rump/benpasset, var faktiskt att det tog emot lite idag att sätta sig på toaletten. LIKE IT! Har nu efter mina uppehållsveckor(pga. sjukdom) haft ena riktigt bra pass. är back on track och tycker att det är kul! nu är det bara kosten som ska justeras. Har i tankarna att dessutom åka på träningsresa till något varmt land, om ingen vill hänka får jag väl ta och boka en resa för singlar. Ja, det finns.. så sjukt. träningsresa för singlar. där kan man ju hitta sig en riktigt vältränad hunk tänker jag då ;) eller tvärt om kanske..
 
har jag ett sånt himla värme.sug.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0