Komplimanger som peppar!


Helgen spenderades i Jönköping hos fina Elin, i hennes supermysiga våning. Emma och jag tog bilen upp i fredags, lagade middag, pratade loss och hade fredagsmys. Lördagen bestod av shopping och lite utgång. Helgen har i sin stora helhet varit så mysig.

Idag invigde jag mina nya pjucks på intensiv-hit passet. Död kropp och sjukt sköna skor! fick dessutom en komplimang efter passet, en tjej hade sett mig gå armgången och lagt det på minnet, så hon utbrast "shit vad grym du var på armgången". Åh vad jag älskar när människor man inte känner ger en komplimanger. Nästa gång ska jag ge tillbaka. Jag brukar inte vara snål med min peppning men är just nu inne i en period då allt känns lite extra jobbigt. Så lägger hellre energin och peppningen på mig själv. Även att jag faktiskt mår så himla bra av att ge andra vad de förtjänar!!!:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0