Ni gör kaoz med mig.

Japp, hallå där! Jag ligger i sängen med mina nya naglar jag fixade idag. ovant & sjukt fräscht! önskar att mina egna naglar växte så fint som tipparna. Jag har träningsvärk också, lärt mig lite nya övningar för lilla rumpan, och det känns gött idag kan jag lova. efter 1,5vecka uppehåll med mycket jobb och förkylning är jag nu tillbaka i detta igen. har dock inte kommit över sötsuget efter helgerna med godis, semla alkohol och allt möjligt som sätter igång detdär som kallas sug. Min kropp har såklart reagerat på detta och jag är nu tillbaka i "jagvillgånerivikt-träsket". haha. ibland är jag asnöjd över allt som har med mig själv att göra, och ibland vill jag bara slänga alla mina kläder, gå ner i vikt, försvinna och raka av mig håret. haha! crazy me!
MEN,... det är väl inte det som är planen direkt. jag ska nu fram till 10mars ha mitt vikariat på dagis, sen kan det bli sälen en sväng. fundera på sommaren kanske. Världens somrigaste västkusten, hemvändarsommar med fina vänner, äventyr i norpan, upplevelser i strömstad eller en tripp till värmen eller ut på havet. Allt är ju en enda röra. jag måste börja planera lite, fast nä det är ju sååå jäkla tråkigt egnetligen. jag är ingen planerar-människa. däremot gick helgens planer till slut förträffligt bra, hade tjejer över på middag och badning i tunnan! allt därinnan 18.00-slaget behöver vi inte ta upp. det håller jullan och jag för oss själva. nämner ordet "kaos". så får ni nöja er.

Imorgon ska jag räkna matte, läser ju matematik 2b nu ju, går helt ok. Sen i mars börjar jag på etik, intensivkurs. och om 25dagar ska min allra första tenta vara inne, i samhällskunskapen. Stressad? njae, inte än! Men heltidsjobb, träning, plugg och fritid... kommer det gå ihop? JORÅ, ALLT GÅR! nu ska jag sova, kul o få stöta på er en snabbis. puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0