wooopwooop

Så jäkla lägligt att Jullan skulle gå och bli sjuk när vi skulle ha en kravall,plugg och myshelg i linkan.. Men jag är inte bitter, det kommer fler gånger. och jag har faktiskt varit en sväng i storstan ändå med, mamma och mostrar. Mamma fick en överraskningshelg av släkten, och det var då den de var iväg på nu, skulle bo på hotell, äta middag och gå på musikal. mys ju! Dagens shopping slutade i att jag inte ens hittade hälften av vad jag sökte, men lite svarta plagg fick jag med mig hem iallafall. En ASSNYGG byxdress, dock i något slags sidentyg som bara smiter åt och visar minsta lilla kurva. gäller att smörja in kroppen med massa lotion, spraya hårspray och ha en sköljmedelsspruta i bakfickan när jag bär den dressen. haha! Någon som har fler tips på vad man kan göra med sådana plagg? :)
 
Jag har förövrigt idag sett snyggaste mannen/pappan/hunken på väldigt väldigt länge. stötte på honom flera gånger till och med.. Han gick där så fint. Med skäggstubb,ruffsigt hår, skitsnygg jacka, halsduk, boots... & som pricken över i;et, sin lilla dotter i vagnen. herregud, att jag inte kan ha turen med mig och träffa en sån man! jag behöver komma ifrån vimmerby, på riktigt!!!! Har precis tröstätit både kladdis och chips. mm, magen mår bra. not! imorgon är det träning som gäller igen. att jag inte kan ha den minsta pli på mig själv och hålla mig borta ifrån allt onyttigt.
 
God kväll!


Kommentarer
sofia berg

Det är därför du ska.komma.hit från mitten av mars och några månader framåt!! Komma hemifrån lite, ha en grym sommar i grym värme, lär dig spanska äta god mat och ta häårliga .bildefer och g.göraalla avdssjuka d
In movil samarbetar inte hundra arr jag, hoppas du fattar vad jag försökt skriva hår.

Svar: heeelt sant, men jag har lite som säger ifrån här hemma. pluggar ju lite nu, har två kurser som ska vara klara till maj, sen ska jag göra högskoleprovet den 5april.. :/ och samtidigt som jag vill iväg så är jag rädd för att missa något här hemma i sommar (vilket jag troligtvis inte kommer göra) men ändå, gillar vimmerby på sommarn. hihi. ångest delux!
Adelinn

2014-02-17 @ 00:34:08
URL: http://sofiareserrunt.bogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0