Allra första gången

Mitt första spinningpass någonsin. Började i grunden med basspinning. Jag körde verkligen mitt allra bästa, ändå var jag inte en flåsande kossa på cykeln. MEN svetten rann som aldrig förr! Det bara rann och rann, men jag kände liksom inte detdär flåset som kämparna runt om fick igång.. Undra om det var ett lite för easypass för mig. Kände lite att jag hade kunnat köra ett till likadant pass för att vara helt utarbetat. Så ska det ju inte kännas.

spinning var inte alls något för mig. Iallafall inte med det gänget, jag behöver ha någon ledare med de rätta orden, inte någon som enbart peppar med "lite till,kom igen". Ge mig en ledare med jävlar anamma som är way much better than me, så man har något att sträva mot.

Men till the point, jag tog mig dit och provade iallafall. Cred to meeeee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0