Bra start på dag 3.



Dagen började kl.06.40 med 20min riktigt snabb promenad. Svettades som bara den. (Mest på grund av att jag var stressad av att inte hinna till jobbet) men såå himla skönt det var. Jag erkänner, det är faktiskt minst lika skönt att gå ut och gå i soluppgången som det är att ligga i sängen och grisa.;) tror du mig inte? Men prova då!! 

07.30 åt jag frukost på dagis, mannagrynsgröt. Inget jag hade gjort frivilligt hemma idag men det var gott att få i sig lite frulle. Nu har vi precis ätit kyckling och potatis med väldigt god sås. Och jag känner att jag redan nu börjar äta med måtta. Den där "måtta" och jag har aldrig någonsin varit kompisar innan, men hoppas vi kan finna varandra nu.:)

Kvällen har bjudit på 60min hit-intensiv. Stenhård tränare och ett riktigt gött pass!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0