Dag nummer sex - klimakteriet innan 30?


Dagen började hyfsat, solen sken & fåglarna kvittrade.. Jag åt min gröt, stack ut tårna på balkongen och kände att stormen fortfarande höll i sig. Mitt sug efter en morgonpromenad försvann hastigt. Jag blev sittandes och liggandes inne. Blev sugen på jordnötssmör, åkte och köpte det. Åt. Var rastlös...började städa. Hade ångest över att jag inte ville ge mig ut i blåsten. Bestämde gymdate med mamma. Tränade mage i 30min, motivationen var som bortblåst och jag svettades av att göra i princip ingenting!! Rolig fredag tänker ni va? (He he) ne precis, den var inte rolig alls. Har börjat packa ihop mina grejer lite smått ifrån lägenheten. Killen som bor där är hemma inom kort.

Inatt sover jag hemma i borghult igen. Har kollat på lets dance och ätit ostkaka. Nu är jag dötrött, godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0