Ge mig choklad!

Hallå bloggen, idag har jag jobbat.. på dagis. Men saknar fortfarande mina barn på det "gamla" dagiset. 

Har Förövrigt haft sämsta dagen, inte för att det hänt något speciellt, utan jag har liksom bara varit sugen på att inte göra någonting. Bara va, sova, äta och kolla på film. Men jobbet kallade och för första gången på väldigt väldigt länge har jag vräkt i mig mängder av kolhydrater; bröd, pasta och knäcke. Jag måste säga att det känns i magen ikväll, den mår inte bra.

Men jag är glad att Emma & jag drog oss iväg på ett gympass iallafall...Trots deppen! Hoppas på bättre lycka imorgon, DAY 6 here I come.

P.s. Som ni vet är jag mitt uppe i en tre veckors utmaning, utan choklad godis mackor sötsaker och kakor.. You name it! Och jag tror att denhär deppen beror liiiite på det enorma sockersuget just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0