Vilket tjat om dieter.

Egentligen. Jävla tjat om "kalorier hit och socker dit, kolhydrater är skit"....Nä!!!! Jag sätter stopp! Ät vad du vill och känner för. Men ät det med måtta. Man behöver inte äta en hel godispåse om dagen, eller fyra bullar till kaffet. Nöj dig med det lilla, och njut av de stunderna du får med favvochokladen. Du kommer att uppskatta det mer om du äter mindre. På riktigt, när jag ser och hör människor som klagar över sin kropp (som enligt mig är hur fina som helst), då blir jag bara så jäkla arg och irriterad. Är jag fetto nummer ett då som är två dig liksom? Jag personligen är hyfsat nöjd med min kropp, men klart det hade suttit fint att få bort några kilon. Men det är inget jag lider av varje dag. Alla har väl sina ups and downs. Men varför denna hets om alla jävla dieter. Ät vad du vill, träna om du vill och umgås med människor som ger energi istället för att ta. du är fin som du är & det finns dem som har det så jävla mycket värre än du som klagar över lite för mycket fett på magen!!! Tänk efter för fan

Mycket svordomar, men jag kan inte hålla dem inne.


Kommentarer
Sofia

du har helt rätt!

2014-03-05 @ 20:02:01
URL: http://donnerstag.blogg.se
Frida

Känner precis samma som du! Mycket bra skrivet! Mycket bra kämpat idag :)

Svar: Tack Frida!!! Du är grym
Adelinn

2014-03-13 @ 21:08:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0